fredag, november 10, 2006

Framme i dalarna, tävlingar i helgen

Nu befinner vi oss i dalarna och har lämnat Melvin till farfar och faster. Han ska vara hos de över helgen medan vi tävlar. Det var kul att träffa både syrran och pappa igen, det blir ju inte så ofta som man önskar. Melvin såg dock ut att trivas alldeles utmärkt i deras sällskap så jag är övertygad om att det kommer gå jättebra för honom där. Tyvärr har jag åkt på någon form av bihåleinflammation så det är osäkert hur det kommer bli om jag kan tävla eller inte. Annars lämnar jag över Kiwi till Madde. Vi ska även vara funktionärer och jag tycker det är lika kul varje gång, bara man inte blir sämre för då blir det bara jobbigt. Hannah åkte med oss och även hon ska hjälpa till som funktionär. Kanske får hon även köra någon lopp, det brukar bli så. Hoppas det för hennes skull, hon är himla duktig den tjejen.

Väl hemma hos Lena och Patrik satte vi oss och käkade och drack lite öl. Det var skönt att slappa efter bilresan. Patrik och Lena var inte hemma utan de var och byggde bana och förberedde allt inför tävlingarna imorgon. Det blir en tidig kväll för jag mår inte alls bra.

Inga kommentarer: