onsdag, mars 28, 2007

Kan man lägga upp alla filmer

Sitter här i valet och kvalet och vet inte vad jag ska göra med många av filmerna jag har här hemma. Några har jag lagt upp på Agilityforum fast vad gör man med de där ekipagen diskar sig? Kanske tar de illa upp om man lägger upp en sådan. Å andra sidan - om jag bara får lägga upp filmer med bra lopp, då blir man ganska begränsad. Personligen tycker jag att det är lika intressant att se lopp där jag och Kiwi diskat oss eller fått fel som det är att se nollade lopp. För den som inte är så invigd i agilityns värld kan jag säga att ett nollat lopp är när man tar sig runt banan utan fel (rivning av hinder o.s.v.)

Om någon som läser detta har något emot att jag lägger upp en film på de över huvud taget får ni gärna maila mig om detta eller skriva en kommentar här. Det går lika bra att kontakta mig via Agilityforum

Inga kommentarer: