torsdag, mars 08, 2007

Om ditt & datt, snor, tjaffs & annat kraffs

Sitter här med rinnande näsa, ryggvärkande hosta och är allmänt seg i kroppen. Har varken ork eller motivation till att läsa och det är inte att tänka på att åka till universitetet. Tur att Maddes mamma är hemma hos oss så vi får hjälp med Melvin för vi är nog inga roliga föräldrar för tillfället.
Snart har all snö smält bort här och det känns himla skönt. Jag längtar verkligen till man kan börja träna agility utomhus. Det värsta jag vet är att vara beroende av andra som bestämmer tider och sådana saker. Jag är trött på allt tjaffs och kommer aldrig mer engagera mig i någon brukshundklubb vad det än må vara. Jag betalade just in avgiften för Klinteortens HU igen och kommer vara den klubben trogen även i framtiden trots att den är belägen på Gotland.

1 kommentar:

CaEk74 sa...

Ni får krya på er- tja det verkar även som blogtown fungerar helt ok- så nått byte blir det ine ännu- men tack för din hälsning i bloggen!

Ha de

Catrin
http://www.blogtown.se/blog.php?id=herja