tisdag, februari 13, 2007

Besöksräknare, plugg och tom backe

Besöksräknaren från Easycounter verkar inte funka längre. Det är typiskt min otur. Förhoppningsvis är felet åtgärdat inom kort. Har ett annat alternativ ifall denna skulle strula länge och det är Webstat.se.

Efter en förhållandevis lugn helg har jag varit på universitetet idag. Hade en föreläsning från 13-15 som handlade om kap 3 i avtalslagen och den var rätt givande. Ska se om jag orkar läsa något idag, borde väl åtminstone kunna ögna mig igenom 40 sidor eller nåt. Som tur är har jag redan läst 30 sidor idag - alltid nåt.

Blickar upp mot Hammarbybacken som jag har så fin utsikt över. Verkar inte vara någon som åker slalom idag; annars brukar det vara mycket folk den här tiden. Pistmaskinen är igång som vanligt, kanske de håller på att preparera backen eller så stänger de den när det blir för varmt ute - vad vet jag som är lekman inom detta område.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag använder en räknare från Susnet. http://susnet.se/tjanster/

Kan rekomenderas. Har nog aldrig strulat tror jag. Går som klockan.

:D