måndag, februari 19, 2007

Ommöblering = KAOS

Efter en jobbig dag på universitetet då jag fått mycket gjort stannade jag till på centralen för att käka på MC. Som många säkert vet sänder man programmet "Förkväll" från en studie som ligger ovanför MC. Till min stora fasa tyckte jag mig se någon av programledarna komma åt mitt håll. Fort som fan gled jag inte på MC och beställde käk. Jag pallar inte att bli intervjuad. Hamburgaren smakade förträffligt och jag hade käkat upp den på fem minuter. Fick vänta på bussen minst en kvart extra då den var försenad. Vet inte om det berodde på att det kommit några mm snö eller nåt annat.

Väl hemma mötte mig ett kaos. Madde och Tanja fick för sig att de skulle möblera om lägenheten och jag får väl säga att det blir rätt bra. Målet var att Melvins skulle få sitt "eget" rum och att det skulle röjas bort en del skräp. Nu återstår bara datorn för det är inte så bara att den finns inne i hans rum eftersom han älskar att hoppa på tangentbordet och rita figurer med sina snoriga fingrar på skärmen. *skämt* Nu har de gått ut och rasta hundarna och sedan blir det pizza. Jag har inte berättat att jag redan käkat hamburgare får då köper de nog ingen pizza till mig. :)

Inga kommentarer: