fredag, februari 09, 2007

Underbara slalomingångar

Idag stod jag i princip och gapade när Madde visade mig vad hon och Kiwi tränat den senaste tiden. Jag har haft fullt upp med studier och jobb så jag tränar mest vallning med Kiwi nu. Madde plockade fram slalomet och visade mig slalomingångar. Mamma mia! Det var inga problem att skicka in Kiwi från kl 2, 3, 4 11, 12 eller vad man nu ville! Just slalomingångar är något Kiwi haft svårt med, speciellt från svårare ingångar. Nu verkar det dock vara ett minne blott. Tusen tack Madde - du är bäst! Hoppas det funkar lika bra på träning också men även om det inte skulle göra det så skiter jag i det. Nu vet jag vad hon kan.

Imorgon åker Madde, Melvin och ett helt gäng till Linköping för att tävla. Själv stannar jag hemma och pluggar. Lena R ställer upp och är barnvakt åt Melvin. Gud vad hon är snäll. Om du läser detta Lena..............we love you!

Inga kommentarer: