fredag, februari 09, 2007

Ett tragiskt liv fick sitt slut

Anne Nicole Smith är död. Läkarna menar att hon kan ha dött av en medicinsk chock. Ett hårt leverna i kombination med ett hektiskt liv sätter nog sina spår. Speciellt om man inte tillför kroppen den energi som behövs. Min första tanke var att hon tagit en överdos, men så är tydligen inte fallet; obduktionen borde ha visat det i sådana fall.

På toppen av isberget är att hon heller inte får begravas innan DNA-striden om faderskapet är över. Vem vet, kanske är det inte Howard K Stern som är far till hennes barn. Nu hävdar prins Frederick von Anhalt att han är pappa till flickan. På födelsebeviset står advokaten Howard K Stern som pappa, men Anna Nicoles tidigare pojkvän Larry Birkhead har gått till domstol för att få vårdnaden och hävdar att han är pappan. Att Howard K Stern skulle vara pappa till barnet har jag svårt att förstå, speciellt eftersom han måste ha varit 85 år när han gjorde henne på smällen.

Vi får väl se hur det slutar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har nog blandat ihop Howard K
Stern med nån annan.
Han är ung.
Gissar att Larry Birkhead är fadern, men med Anna Nicole kan man aldrig veta..

Anonym sa...

"men med Anna Nicole kan man aldrig veta.."

jodå, jag tror hon är fadern.

G.E-Online sa...

Ok, det är möjligt att jag blandat ihop alla dessa karlar. Vem jag syftar på är den gamla miljardären som hon gifte sig med.