onsdag, april 18, 2007

Smygreklam & träning

Äntligen börjar ryggen kännas bättre. Förhoppningsvis kan jag börja träna på allvar igen inom kort. Det känns verkligen tråkigt att vi inte kunnat valla i den utsträckning jag velat men ibland blir det inte som man vill. Jag ser med spänning fram emot att sätta igång med agilityträningen idag då Kiwi verkar kanonfin! Om vi nu bara kan få visa vad vi duger till på tävlingsbanan också. Antagligen kommer vi behöva både två och tre tävlingar innan vi blir varma i kläderna. Ett sådant långt uppehåll som vi haft från agilityn har ju satt sina spår.

När jag blickar ut genom fönstret ser jag att solen åter tittar fram mellan molnen. Förhoppningsvis kommer det våta torka upp snart så man slipper duscha av hundarna varje gång de varit ute. Får jag min vilja fram åker vi och tränar agility idag. Det hände en liten olycka sist vi var och tränade, något jag hoppas vi slipper vara med om igen. Fan ta dig Luma!

Idag har jag även gått ut med ett meddelande på AgilityForum där jag påminner folk om att inte sprida kommersiella budskap i forumet. Jag får ingenting tillbaka genom att vara snäll. Trots möjlighet att gratis visa sitt stöd för AgilityForum är många medlemmar extremt dåliga med detta. Självklart kan jag inte kräva någonting men ska man ens behöva göra det?

AgilityForum fyller faktiskt en ganska viktig funktion i dagsläget och antagligen skulle en hel del människor bli ledsna om det helt plötsligt försvann en dag!

Inga kommentarer: