lördag, april 07, 2007

Uppe med tuppen - träning hägrar

Vaknade till alarmet på min mobil som jag tydligen ställt igår. Känner mig lite "konstig" men annars är det bra. Åker och vallar på lilla E nu på morgonen. Solen skiner och jag hoppas att den fortsätter med det. Madde och Melvin sover, ovanligt länge för att vara han. Skönt för Madde att hon slipper gå ut med hundarna så fort hon vaknar. Vi har annars den dealen att jag går ut med de sista gången på kvällen och hon på morgonen.

Letade efter en bra "stick" som jag kan använda när vi vallar. Hittade en som var perfekt men inte gick det att få av den! Seg som jag vet inte vad - fick helt enkelt ge upp efter ett tag. Nästa gång jag går ut tar jag med mig stora kniven för den ska bli min! Skriver ett inlägg lite senare idag och berättar lite om hur vallningen gick.

Nu är kaffet klart, ska du ha en kopp?

Inga kommentarer: