onsdag, september 19, 2007

Haft nybörjarkurs i agility

Ett stort tack till Hannah som var schysst och var barnvakt åt Melvin ikväll när jag och framför allt Madde hade nybörjarkurs i agility. Allt gick bra, Melvin hade varit snäll och han somnade vid 20-snåret. Alla på kursen var jätteduktiga och hundarna skötte sig mycket bra. Precis när vi satte oss i bilen och skulle åka hem började det regna.

I morgon kör vi hårt igen och då ska Ylva vara barnvakt. Vi är lyckligt lottade som har Hannah och Ylva. Har vi tur slipper vi regn imorgon men prognosen ser inte ljus ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack för att ni svängde förbi mig igår kväll med busskortet. Nu har jag införskaffat ett senilsnöre med sån här "dragrulle" du vet. Sitter nu fast i jackan och jag behöver aldrig ta ut kortet utan drar bara i snöret. Förutsatt att jag inte byter jacka förstås.
Många kramar Tanja