söndag, september 09, 2007

Vallningstävling på Stora Skuggan IK2

Idag har jag och Madde varit på vår första vallningstävling. De körde en IK2 på Stora skuggan i Stockholm. Gud vad kul vi hade och vad många duktiga ekipage som var där. Grattis Stefan som kom på en fin andra plats. Bilderna nedan är på Gunnel, Karin och Stefan.

Denna dag tog jag ett mycket stort steg.....ett steg som jag kanske kommer ångra djupt om en vecka då jag sitter med facit i min hand. Jag anmälde mig och Kiwi till VP på Mörkö nu på lördag. Det är betalat och klart. I veckan får jag veta vilket startnummer vi får. Känner en skön känsla i magen, lagom nervös men mer förväntan. Det ska bli så himla kul. Dessutom har vi nog en hyffsad chans att bli godkända. Jag ska göra allt som står i min makt för att så ska ske. Om inte blir det fler tillfällen i oktober och november.




Inga kommentarer: