måndag, september 17, 2007

Skattesmitare på hög nivå accepterar inte kontokort

Nu har jag förstått varför så många "småbutiker" inte tar emot kontokort! VISA och MASTERCARD kommer man långt med i andra länder men inte i Sverige. Det går väl inte att fuska på samma sätt då. Det är även ofta samma typ av människor som endast tar emot kontanter. Jag blir lite förbannad varje gång. Betala skatt för helvete som alla andra. Jag skulle gärna vilja skriva mer om just detta men folk får bara förutfattade meningar och påstår att man är en det ena och än det andra. Trams! Vik undan skygglapparna och öppna ögonen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättetack!
Nästa vecka hoppas jag få läsa att ni klarat VP:et....!!!!

G.E-Online sa...

Jag skulle bli överlycklig om vi klarar VP:et. Men du, vad är det du tackar för?? ;)