lördag, september 08, 2007

Madde funktionär på Väsby BK

Idag är det klass 1 tävlingar på Väsby BK. Madde har lovat att hjälpa till som funktionär och hon åkte tidigt. Jag och Melvin stannar hemma eftersom det skulle blir regn idag. Det känns inget vidare att dra ut han i regn och rusk. Efter att ha pratat med Uffe och Maria igår kände jag mig en smula sugen att ställa upp i den inofficiella klassen idag. Fast jag ändrade mig. Vill inte ändra på min planering då allt går superbra just nu med min och Kiwis träning. Madde tog med alla fyra hundarna. Kanske åker jag och Melvin kommunalt till Väsby lite senare idag men det beror helt och hållet på vädret. Lycka till alla som ska tävla idag.

2 kommentarer:

Anna/Kioskis sa...

Tack för lånet av din underbara fru :-) Hon gjorde ett kannnoooooooonjobb!!

G.E-Online sa...

Vad kul att ni är nöjde med henne. Hon brukar vara en klippa faktiskt.