lördag, september 08, 2007

Politik

Sitter här och är kluven över hur jag ska göra med en sak. Politik är ett känsligt ämne som ofta leder till heta diskussioner. För min del blir det oftast att man missförstår mig och börjar kalla en för en massa ogrundade saker. Rasist t.ex. Vem fan har rätt att kalla mig för rasist när de inte ens känner mig! Hur fan kan det komma sig att man har vänner med invandrarbakgrund då man är rasist? Tell me that! Jag har eller har haft kompisar från bl.a Israel, Somalia, Iran, Syrien, Marocko och några andra länder till som jag inte orkar nämna. Många vet nog inte ens vad ordet rasist betyder.

Det kommer skrivas om en hel del ämnen här som många säkert tycker är kontroversiella. Jag tycket det är hög tid att ventilera och bara för sakens skulle tänker jag skriva om precis vad jag vill och exakt hur jag tänker och känner om olika saker runt om i världen - även i Sverige. Jag hoppas på många kommentarer och vilda diskussioner!

Inga kommentarer: