söndag, september 16, 2007

Madde på hästtävling - vallning i eftermiddag

Lyckades till slut kliva upp ur sängen. Madde åkte iväg tidigt eftersom hon skulle skjutsa Hannah på hästtävling. Först var det meningen att jag och Melvin skulle följa med. Förmodligen skulle tävlingen dra ut på tiden och då blir det bara jobbigt för Melvin, därför valde jag att stanna hemma med honom. Eventuellt åker vi och kollar en sväng lite senare och har vi tur kommer Madde och hämtar oss med bilen.

I eftermiddag åker vi till Lidingö och tränar vallning. Åsa ska träna Noa samtidigt som vi tränar. Det ska bli kul att se honom in action. Nu är det bara en vecka kvar till VP och jag måste erkänna att det börjar kännas lite nervöst.

En tanke slog mig förut. Bara för att jävlas skulle man gå upp till grannarna i porten bredvid och ringa på dörren. De förde sånt jävla liv igår så det är inte klokt. Det blev inte tyst förrän efter 03. Jävla typer. Men gud vilket liv det skulle bli då; deras sömnbehov är rätt stora nu skulle jag tro.

Inga kommentarer: