fredag, juli 27, 2007

Fortsatt enkel träning

Då var det dags för Jonna att åka hem idag. Hon har varit hos oss en vecka nu, gud vad tiden går snabbt. Melvin kommer sakna henne jättemycket och det kommer även jag och Madde att göra. Melvin har faktiskt varit med Jonna i över två veckor nu då även hon var med under Bergslagsveckan. När vi lämnat henne på tåget blir det agilityträning, åtminstone för mig och Kiwi. Jag har ännu inte bestämt om vi åker till SSBK eller om vi helt enkelt enbart tränar slalom hemma. Det skulle vara bra om jag kunde bygga en enkel bana igen, likt den förra gången. Kiwi hade verkligen roligt på banan då, jag med. Just nu är det uppehåll från regn men frågon är hur länge det kommer hålla i sig. Visserligen åker vi och tränar ändå men det är ju skönare om det kunde vara uppehåll. Märkte att Clean run gjort om sin sajt - hittar inte längre de olika kombinationer som fanns. Någon som vet hur man hittar dit?

Inga kommentarer: