torsdag, juli 12, 2007

Styrketräning

Ikväll bestämde jag mig. För vad kanske ni undrar. Rubriken till denna post säger väl egentligen allt. Imorgon är det jag som besöker närmasta gym och köper ett månadskort. Det är hög tid för mig att återuppta min träning. De flesta av mina "nya" vänner vet nog inte om att jag styrketränade hårt för ett antal år sedan. Jag var mig inte riktigt lik då och jag klagade garanterat inte över att jag var fet.

Det är bloggen: Life of a fitness star som starkt bidragit till att jag åter fått upp suget. Varför vet jag inte men nåt är det i det hon skriver. Feta Göran existerar inte nästa år, det ska jag se till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Göran
Även jag känner saknaden av att svettas i gymmet under ett hårt styrkepass. Fast i mitt fall kan jag nog få skylla på att jag faktiskt inte har tiden det krävs. Nu när jag träffat en man som också gillar att hålla sig i form kanske det kan bli några gympass iallafall.
Kram Tanja

G.E-Online sa...

Det är lite komiskt egentligen, om jag blickar mot mig själv. Tid finns oftast för TV-tittande, annat är det med träning.