lördag, juli 21, 2007

Nästan heldag med Ylva

Idag mitt på dagen åkte vi till Nacka BK där Ylva väntade på oss. Luma, Vilda och Kandy körde lite agility medan Tara och Kiwi fick titta på. De behöver verkligen vila efter fyra dagars tävlande som faktiskt satte sina spår i de båda. Luma var duktig (gud vad snabb hon är) likså Vilda. Tyvärr gjorde Madde sig illa och hon fick jätteont i ljumsken. Hoppas att det inte är något allvarligt. Efter träningen åkte vi hem till Ylva där Micke mötte upp efter ett tag. Hundarna fick bada så även några av oss (inte jag). Vattnet var kallt, inte alla tyckte det. Gissa vem som är badkrukan i den här familjen?! Efter det åkte vi till ICA Maxi och köpte käk (tacos) som vi sedan lagade till hemma hos oss och åt med glad aptit. Jag åt till och med chokladpudding med en kvätt grädde. Men vad fan, det är helg även för mig och lite måste man få fuska. Jag får ta tag i saker och ting efter helgen igen för då kommer det inte in något skit i min mun. Ok - vi kollade även på film och Ylva och Micke drog hem vid 23-snåret. Tack för en trevlig kväll och tack för att ni kom.

Inga kommentarer: