måndag, juli 23, 2007

Regn och rusk - tid för snusk

Nu mina damer och herrar - regnet har kommit till Stockholm. Just när jag bestämt mig för att åka iväg och träna agility. Nåja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och stanna hemma tills skiten lagt sig. Om det nu kommer lägga sig inom den närmaste framtiden för jag har en känsla av att detta kommer fortsätta - länge. Och nej, jag tränar inte i regn. Vill inte utsätta varken min hund eller mig själv för detta i onödan. Skaderisken är för stor. På med regnställ, stövlar och dansa er ut i regnet, hoppa i vattenpölar, gapa och svälj svavelsyrerikt regnvatten så rensar ni kroppen och det är bra för själen - om inte så kläm ihjäl den!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad mysigt man kan ha det inomhus när det regnar ute. Häng med Madde ner i tvättstugan och passa på att ta en snabbis vet jag.

G.E-Online sa...

Men Tanja då! *ler*

Anonym sa...

Tänk på mig som måste vänta ytterligare en vecka......

G.E-Online sa...

Stackare......men du - kolla i tvättstugan om det finns någon villig där! ;)