tisdag, juli 10, 2007

Strålande träningspass


Har varit hos Mickis och vallat på Höla idag. Även Madde och Luma körde ett pass och Luma överraskade positivt på mig. Man såg även på Madde att hon tyckte att det var kul igen. Så himla underbart att se.

Vad gäller Kiwi så har jag inga ord. Vi har knappt tränat alls den senaste tiden, 2 träningspass på två månader är inte mycket. Ändå kändes det bättre än någonsin idag. Det enda som jag kan klaga lite på är att jag skulle önska att Kiwi kunde lägga sig direkt efter mitt liggkommando. Men säg den hund som gör det, även de mer erfarna hundarna brukar ha lite svårt att ligga direkt på kommando.

Stort tack till Mickis för att vi fick komma och träna idag och tack även för gott fika. Hoppas vi ses snart igen.

Ps. Kiwi - I love you!

Inga kommentarer: