torsdag, juli 26, 2007

Fortsätt kämpa

Vaknade inatt vi 03:00! Gissa vem som klev innanför dörren? Det var Madde som hade tagit en rejäl krogrunda med sina vänner. Ändå är hon pigg idag men det är typiskt Madde. Stålkvinnan!

Själv klev jag på vågen det första jag gjorde i morse (nej, jag är inte fixerad). Fanskapet stod fortfarande på 92 kg. Det verkar som att jag hamnat i en liten återvändsgränd. Jag har varit med om det förut så det är inget konstigt. Efter en snabb viktnedgång kan det ta stopp ett tag. Men är man bara envis och kämpar vidare med bra kost och mycket motion så får man till slut en chock. Väntar man med att väga sig i en vecka kan man efter ett sådant stopp gå ner 2-3 kg på kort tid.

Kosten igår var under all kritik. Inte för att jag åt mycket fet mat, snarare tvärtom; jag käkade för lite. Dessutom blev det ingen promenad (dåligt Göran). Men vad fan, alla är vi mänskliga.

Inga kommentarer: