torsdag, maj 03, 2007

Avvecklar juridikstudierna för gott

De senaste dagarna har jag tänkt väldigt mycket på hur jag ska göra med mina fortsatta juridikstudier. Jag blev antagen 2001 och efter det har jag haft uppehåll på uppehåll. Har haft enormt svårt att komma tillbaka och något måste det bero på. Nu senast var det antingen eller och jag tycker inte att det var ett dugg roligt att plugga. Därför lägger jag ner mina juridikstudier och satsar istället allt på att försöka komma in på någon webbutbildning. Det är precis vad jag vill göra, utveckla hemsidor. Om någon vet om en utbildning i detta ämne, tveka inte att kontakta mig för jag vill gärna veta vad det finns att välja bland.

Tack Åsa för att du bidrog till att jag fick upp mina ögon och sinnen för vad jag vill göra i framtiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Göran !
Jag blir så glad att du kommit igång! För det jobbigaste med att gå framt i livet är just att ta det första stegen.. sen rullar det bara på...
Kolla den här länken!
http://www.berghs.se/interaktivitet?gclid=CI-xrvPI8YsCFQ1NZwodczMLCA

Vet inte om det är riktigt rätt men JAG VET att du är bäst på det du gör!

Heja Heja Heja!
Kramar Åsa

Anonym sa...

Hej Göran!
Precis den utbildningen som jag tänkte på. Min dotter har gått på Berghs och har ett kanon jobb idag.
Hör gärna av dig om du har frågor!
marre